کنفرانس بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی 2020
دیگر نگران چاقی و اضافه وزن در دوران قرنطینه نباشید
طرح معادل سازی مدارک مربیگری و داوری داخلی بادی بیوتی بلی به بین المللی

قوانین و قواعد مسابقات بلی فیت

1.استایلیش یاStylish  ( استایل شکم و پهلو ) :

در این مسابقات پس از بررسی استاندارد ها فیگور و استایل های خاص توسط هیئت داوری معرفی و توسط شرکت کنندگان در گروه های 7 الی 10 نفره اجرا خواهد شد و پس از امتیاز دهی داوران مجموع امتیازات 3 استایل یا فیگور شکم پهلو محاسبه و نفرات در رده بندی  قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است در این مسابقات فقط ناحیه شکم مورد نظر می باشد و سایر بخش های بدن در امتیازات محاسبه نخواهند شد.

 سبک استایلیش فقط ویژه آقایان می باشد

امتیازات فیگور شکم

امتیازات فیگور شکمامتیازات شکم و پهلو

امتیازات مسابقاتامتیازات مسابقات

 

 

  1. بلی فرم یا BellyForm ( فرم عضلات شکم و پهلو ) :

در این سبک مسابقاتی پس از بررسی اولیه و امتیاز دهی مرحله اول و دسته بندی شرکت کنندگان 15 الی 20 حرکت فرم دهی عضلات که توسط هیئت برگزاری مسابقات انتخاب می گردد به ورزشکاران معرفی میگردد که ورزشکاران باید این حرکات را بصورت استاندارد و بدون مشکل در 120 ثانیه اجرا نمایند و امتیاز دریافت کنند.

درصورتی که شرکت کننده به هردلیل موفق به اتمام آیتم ها در مدت زمان تعیین شده نشود امتیاز بصورت رکورد تعداد و ثانیه لحاظ می گردد.

مدت زمان مسابقه برای رده خردسال، نونهال و پشکسوتان 150 ثانیه می باشد

در این مسابقات فرم شکم مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و تنها نوع اجرای حرکات صحیح با احتساب امتیاز منفی حرکات نادرست مورد بررسی قرار میگیرد.

 

  1. بست یا TheBest ( برترین ) :

در این سبک مسابقاتی برترین ورزشکاران و قهرمانان هر سبک در چند فرم استاندارد به رقابت میپردازند. این مسابقات در رده سنی برگزار می گردد و رده بندی وزنی نخواهد داشت. در این مسابقات تنها تناسب شکم و پهلو ملاک نخواهد بود و تمامی اعضای فیزیکی از جمله فرم چهره و استایل بدنی مورد بررسی قرار میگیرد . برنده این مسابقات تندیس GoldenStyle بین المللی دریافت خواهد کرد.

 

4.الگانت یا Elegant ( ظرافت) :

در این سبک مسابقاتی تمامی حرکات فرم دهی و زیبایی شکم و پهلو که منجربه شکل گیری عضلات در این قسمت های بدن می شود توسط وزرشکار اجرا خواهد شد. ضرافت فرم بدن و تناسب قالبی و تقارن عضلات مذکور مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

 

  1. اندورانس یا Endurance ( پایداری و استقامت ) :

در این سبک مسابقات چندین آیتم توسط کمیته فنی مسابقات طراحی می شود که شرکت کننده به صورت گام به گام و مرحله ای باید بصورت صحیح این مراحل را طی کند. نحوه انجام صحیح هر مرحله در این سبک مورد بررسی قرار می گیرد. شرکت کننده تنها زمانی اجازه اجرای راند بعدی را دریافت خواهد کرد که مرحله حاضر را بدرستی و به صورت صحیح انجام دهد . در این سیستم تایم و رکورد تعداد مورد بررسی قرار میگیرد.

 

استیشن اول : 

10 حرکت پلانک چرخشی

پلانک چرخشی

 

استیشن دوم :

10 حرکت کوهنوردی 

حرکت کوهنوردی

استیشن سوم : 

10 حرکت هاشیفوری

استیشن چهارم : 

10 حرکت شنا سوئدی 

شنا سوئدی

استیشن پنجم :

10 حرکت اسکوات 

اسکوات

 

 

درحال تکمیل ...

شما اینجا هستید: Home اطلاعات اخبار و اطلاعیه قوانین و قواعد مسابقات بلی فیت